måndag 19 mars 2018

Rakt in i hjärtat!

Ja dit har han gått, rakt in i hjärtat på mig. Så mjuk och go i sättet och mjuk och go att pussa på! 


Sigvard "Men du kan ju inte gå nu matte, du måste stanna hemma från jobbet och pussa och klappa på mig ju!"


Sigvard "Just precis så, du ska ju vara hemma och dyrka marken jag går på matte! Jag kan ju inte vara ensam hemma ju!"


Greta "Fast du blir ju inte ensam Sigvard, jag är ju här. Kom nu så leker vi!"


Greta blir bara vackrare för varje dag som går! Hur läcker är hon inte med sina långa ben och stora ögon? Vilken tur jag har som har så fina fyrbeningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...