måndag 19 mars 2018

Sova som en kattunge/sova som en boss!

Han kan somna nästan hur som helst.


Väldigt mammig men vill också vara hos de stora katterna = Sigvard gör sig lååång.


Farbror Gabriel är mysig att vara nära.


Jag tyckte Gabriel var ganska vit på kroppen tills Greta och Sigvard flyttade in, nu ser jag ju tydligt att han är vackert cremefärgad.


Älskade lillskrutten, hur söt kan man bli? Han är så underbart gosig och vill hela tiden vara hos mig, tur att det är påsk snart så jag är ledig lite längre och kan vara hemma med honom.


2 kommentarer:

  1. Jag får sötchock varje gång jag går in och kikar här. Du har en sån fantastiskt trio igen så jag blir alldeles lycklig av att titta på bilder och läsa. Underbara katter alla tre! <3 / Anne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad gulligt sagt, tack! Jag är så glad i dem allihop och blir så stolt när du skriver så fint om mina små :)

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...