söndag 18 mars 2018

Kärlek

Ikväll låg Gabriel och Greta och kramades och så smög sig lilla Sigvard in och ville vara med. 
Jag blir så rörd av hur fina de är med varandra. 


Tänk att för ett år sedan gick Gabriel omkring och ropade efter sällskap och nu har han äntligen en egen liten flock igen.


Lördag kväll och grannen ovanför spelade alldeles för hög musik som vanligt. Vi tog vår tillflykt till sovrummet och knödde ner oss med datorn i sängen.


Greta busar med Pippis häst. Min vackra lilla tjej!


2 kommentarer:

  1. Myskatter! Så härligt att se. <3 / Anne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag blir alldeles varm i hjärtat!

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...