tisdag 13 mars 2018

Familjeporträtt

 Jag hade föredragit om de tittat rakt in i kameran men man kan inte få allt. Tre dygn efter att Sigvard flyttar in kan katterna sitta så här fint tillsammans och bli fotograferade, jag är så stolt över dem alla tre.


Greta och Gabriel.


Som tagen ur en modetidning eller hur?



 Greta och min lilla chalmerist Sigvard. Jag tycker det är urcharmigt att han är vindögd och hoppas att han inte har ont av det, min oriental Lucas märktes det inte på heller.



En stolt far och hans nya son om man får tro Gabriel och det får man. 



Min fantastiska Gabriel blir bara snällare för varje år som går. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...