måndag 19 mars 2018

Sigvard får paket!

Våra supersnälla vänner i Lund har skickat en välkomstpaket till lilla Sigvard och vilken hit den blev, alla katterna älskade den direkt!


Det är en prasslig påse med två nätfönster så man kan smyga på varandra och runt öppningen är det metall så att öppningen håller sig på plats.

Just det ja, jag sa väl att den prasslar? Trion är helt fascinerad av ljudet.


Stora Gabriel som älskar allt man kan sitta i ockuperar påsen och visar att den faktiskt är större inuti än man kan tro, kanske är det rentav en Gabrielpåse?


Gabriel "Jag tror faktiskt att det kan vara så, den är alldeles lagom för mig:"


Sigvard och Greta tycker också att den är alldeles lagom.


På plats på lekmattan i vardagsrummet framför tv:n, av någon anledning vill de gärna leka så att jag ser dem.


Farbror Gabriel passar småttingarna.


Ännu en gång hur söta är de inte?


Stort tack Ann-Louise, Lennart, Sienna, Amaretto och Isolde. Bättre present kunde ni nog inte hittat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...