torsdag 15 mars 2018

Onsdagkväll

Nära, nära men inte riktigt i hög ännu. Fast inatt hände det, jag vaknade av att Greta tvättade Sigvards ansikte och Gabriel låg och höll om hans ben. De var så söta tillsammans. 


Greta har redan fått krama och tvätta den lilla flera gånger men jag har inte haft kameran framme då. Nu vill de dela matskål också men jag försöker få dem att äta i varsin så de inte blir stressade av inte kunna stoppa nosen i skålen samtidigt.



Gabriel "Jag skulle också vilja äta bebismat tillsammans matte..."
Det är inte lätt att vara den enda som som måste äta specialfoder.


Bus innan vi ska sova och vippan ligger illa till med tre kombatanter som är ute efter den. Det är så kul att se Gabriel vara med i leken även om han inte har samma energi som de små.






Ibland fräser Sigvard fortfarande åt Gabriel när han kommer på att det är en stor stark hankatt han sitter bredvid.


Greta tittar på tv och verkar starkt medveten om att risken finns att det kommer en liten Sigvard hoppandes och anfaller bakifrån när som helst. Fast Sigvard tycker också om att titta på tv när han ska sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...