onsdag 7 mars 2018

Några favoritbilder

Här kommer några av mina favoritbilder på Greta och Gabriel, det är såna där bilder som jag blir nästan löjligt glad över varenda gång jag ser dem.

Några dagar efter att hon flyttat in och Gabriel är så lycklig över att Greta inte är rädd för honom och för att han får pussa henne. 


Det är så mysigt att kramas.


Så nöjda över att ha varandra, fårskinnsfällen och så solen som skiner in.


Två mot en, de håller koll på mig och ställer krav och vem kan motstå den här duon?


För någon vecka sedan... Hur söta kan de bli egentligen? Mina små hjärtan.


Nu fattas bara vår lilla kanelkille Sigvard.

2 kommentarer:

  1. Det är så mycket kärlek i bilderna. <3 / Anne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! De gillar verkligen varandra även om energinivån är lite olika.

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...