lördag 24 mars 2018

Tre små troll

Jag fick ingen bra bild på det för varje gång jag närmade mig med kameran så stirrade båda på mig men de här två har legat och gosat i hängmattan idag. Jag får flashbacks ifrån när det var min lilla Issy och hennes undersåtar Lucas och Gabriel som låg där. 

Tiden går och vi med den. 


Lite suddigt på långt håll, Greta tvättar den vilda bebisen.


Sigvard ligger inte still med Greta ser till att han blir ren.


Gabriel har hängt mig i hasorna idag, det var inte roligt att åka till veterinären två gånger igår så han vill ha extra trygghet.


Mjölktrampar på mattes arm, min lilla Gabriel är världens finaste!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...