måndag 12 mars 2018

Alla vill pussa bebisen

Tidigare idag, Gabriel försöker pussa Sigvard som morrar och fräser. 


Någon timme senare är det Gretas tur.
Greta "Kan man få en liten nospuss?"


Sigvard morrar och fräser förskräckt och Greta fräser tillbaka.


Greta står och funderar lite, varför vill inte Sigvard nospussas? Det var ju igår hon var arg, idag har de ju lekt och hon gillar honom. Han borde väl fatta att hon inte är arg nu?


Lilla Sigvard vill ligga under filten mellan mina ben och Gabriel ligger nära honom men nära skjuter ingen hare... Gabriel bidar sin tid.


Greta vill också vara nära nu men Sigvard är på sin vakt.


Gabriel vill hemskt gärna få lukta den lille i rumpan, han luktar så spännande hela han.


Jag var en kort sväng på gymmet och när jag kom hem möttes jag av alla tre som tydligen har arbetat fram någon sorts förståelse när jag var borta.


Greta blir lite osäker när Sigvard fräser och klänger mer än vanligt på Gabriel.


Man blir trött av att leka hela dagen och lära känna stora katterna och nya matte.


Ännu ett stort framsteg, Sigvard äter tillsammans med de andra katterna i köket. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...