lördag 24 mars 2018

Busungarna!

Sigvard och Greta fortsätter röja och jag tröttnar inte på att titta på dem.


Min stackars gardin far fått sig ett par rejäla törnar och jag inser att jag får köpa en ny när de tröttnat lite på att smyga genom gardinerna, jag har inte hjärta att ta bort den heller för de tycker att det är så kul.


Det är så kul att vara två som hittar på saker tillsammans.


Sigvard kan vara en riktig liten retsticka.



Världens sötaste retsticka!


När man har två småttingar som äter som hästar är det lika bra att köpa den största säcken med en gång fast stackars Gabriel får så vackert avstå från kattungematen. Han äter bara njurfoder nu.


Tvätt pågår, man kan ju inte bara äta och busa.


Fast man kan i alla fall tvätta sig tillsammans.


Prasselpåsen upphör inte att fascinera, Sigvard ligger i den och Greta attackerar.


Ibland missar man öppningen fast då kan man ju alltid låtsas att man inte syns i alla fall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...