måndag 26 mars 2018

Grattis älskade Gabriel på 9-årsdagen!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Gabriels födelsedag! 

Världens snällaste balifjant fyller hela 9 år, hur sjutton är det möjligt?! Min lilla bebis är stora killen...


Eftersom det är födelsedag och Gabriel är en stor godisälskare ska han och jag dela på en mycket liten portion gräddglass ikväll, jag har blivit väldigt restriktiv när det gäller hans mat och i vanliga fall får han bara njurfoder men idag gör vi som sagt ett litet undantag. 


 Gabriel hälsar att han vet minsann att han är värdens finaste. Jodå, fattas bara annat och visst är du det älskade Gabriel!


5 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott till världens finaste Gabriel! Hoppas han njöt av sin glass. En försenad grattis även på namnsdagen Gabriel hade i lördags. Kan inte fatta att han redan är 9 år. Tiden går verkligen fort. Han blir bara stiligare för varje år. <3 / Anne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Gabriel blev väldigt glad över glassen, jag är ju väldigt mycket strängare nu med att han ska äta sin diet och inget annat men har fått höra att just gräddglass är bra för njursjuka katter så jag får se till att köpa lite mer sånt så han kan få godis ibland :)

      Visst är han fin! Jag tycker också att han bara blir vackrare med åren.

      Radera
  2. Grattis finaste Gabriel! Klart du ska ha glass på din födelsedag! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gabriel tackar så mycket och hälsar att det var supersmaskigt!

      Radera
  3. Grattis till sötaset gosmagekillen Gabriel

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...