söndag 16 september 2012

Utställningen - del 3 - bloggande katter

Det är roligt att träffa folk från nätet på riktigt, förutom forumfolk letade vi upp några av våra favoritbloggare på utställningen.

Kjelle Bus fanns på plats och visade precis hur avslappnad man kan vara i en stökig och rörig miljö. Hur cool som helst.


Matte hade fixat fina visitkort så att beundrare kan hitta till bloggen.


"Rosetten! Glöm inte fota rosetten!" gäspade Kjelle Bus och somnade om.


Jills vackra katter fanns på plats i år igen, den här gången i två burar eftersom hon utökat flocken och skaffat en liten Milo.


Milo kom genast fram och ville hälsa...


men man ska ju aldrig ta på katter utan att kolla med ägaren först på utställningar. Milo blev lite besviken och la sig på bädden igen.


Jill hade också snygga skyltar på sina burar.


Sötsystrarna.


Vilka Bambiögon!


Tjejerna hade fått snygga rosetter.


Jag bara älskar de där ögonen.


Mooni hejade men höll sig i sin iglo, det är aldrig fel att ha en mysig koja att gömma sig i.


6 kommentarer:

  1. Fina bilder! Synd att jag inte var vid burarna när du var där! Då skull Milo fått en klapp av dig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Han var så charmig din Milo så jag hade mer än gärna klappat honom, kanske nästa gång :)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack! Och tack för att jag fick klappa din China, jag kan fortfarande inte fatta att en katt kan vara så mjuk. Helt fantastiskt :)

      Radera
  3. Kul att träffa dig live tyckte både jag och matte !
    Ursäkta att jag var lite oartig och mest sov när du var vid min bur :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var kul att träffa er båda, vad cool du var trots allt folk och alla ljud och så den starka belysningen. Imponerande :)

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...