måndag 24 september 2012

Kitty boinks - 5 stjärnor

Jag hade läst om dem på nätet så när jag såg dem på utställningen köpte jag två för att testa om katterna skulle gilla dem och oj vad rätt jag hade.


Jag vet inte vad det är som lockar men katterna fattade direkt att det var världens roligaste leksaker jag hade köpt.


Gabriel "Man måste liksom bita i dem så fort man ser dem."


"Och slänga iväg dem och jaga dem" sa Lucas och Issy i en kör.


"De är perfekta att ge till matte också så får hon kasta" sa Lucas om och om igen, här skulle minsann apporteras för sjutton gubbar.


Kitty Boinks är en jättehit bland mina små, de fullkomligen älskar dem och t.o.m. Issy som inte gillar många leksaker går omkring och bär på dem.

Trion ger Kitty Boinks fem stjärnor av fem möjliga!

8 kommentarer:

  1. Vad kul, min oriental skulle älska dem, vet du om man kan köpa dem online eller i stockholm nånstans? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. swecat.se har dem men jag tror du hittar dem i vanliga djuraffärer också. Jag har sett burkar på flera djuraffärer här i Göteborg men eftersom de inte ser särskilt roliga ut har jag inte köpt någon förut.

      Radera
  2. Dom är en hit här med! Men det dumma är att de försvinner väldigt lätt!
    Har beställt flera på supercat.se. Visste inte att de fanns i djuraffärer, men de ser ju inte så roliga ut så jag har nog bara tänkt på det

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska också köpa fler för precis som du säger försvinner de lätt. Jag såg en burk på Arken i Sisjön för flera månader sedan men köpte ingen, de såg inte roliga ut. Ack vad jag bedrog mig :)

      Radera
  3. Du får ta med missarna och handla - de ser vad som är kul!
    Kram, Anna

    SvaraRadera
  4. Såna måste jag kika efter. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det, det är inte klokt vad mina katter gillar dem. Jag är såå imponerad av att t.o.m. Issy går omkring och bär på dem :)

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...