torsdag 13 september 2012

Kong Kickeroo

I ett av paketen från zooplus fanns något jag läst mycket om online, en Kickeroo.


Katterna gillade verkligen lukten på den.


Jag tycker bilden blev rolig för det ser ut som om Gabriel ser den andra katten :)


Visst stämmer det som ryktet säger, katter gillar att sparka på kickeroon men jag är inte imponerad av kvaliteten på den. Tyget känns väldigt tunt och jag förväntar mig att stoppningen ska börja sticka ut snart. Förhoppningsvis har jag fel och den håller för tre långnäsors sparkande.


8 kommentarer:

  1. Vilka bra tips! :)
    Kram fr Bella i Malmö

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas dina katter gillar dem lika mycket som mina :)

      Radera
  2. Ser att ni också fått en Girmus :)
    Jag kickar inte så där vidare värst mycket på min , så matte säger att hon inget kan säga om hållfastheten på dom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså du gillar den inte så mycket då, än så länge är den rätt poppis här hemma :)

      Radera
  3. Ligan vet vad de är inne i en sån däringa tingest.
    Den höll i ca 20minuter. :-) Aldrig mer, men det var kul så länge det varade. Tazz&Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det jag befarade men vår håller trots att den blir ganska hårdhänt hanterad, jag är uppriktigt förvånad :)

      Radera
  4. Åh! Jag gjorde en beställning från Zooplus förra veckan, just med två Kickeroo i som jag hoppas kommer i morgon! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas katterna gillar den. Vår håller faktiskt fortfarande och katterna sparkar på den flera ggr/dag så jag är imponerad över att de inte gjort hål på den.

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...