lördag 19 augusti 2017

Nya leksaker

Ja för vi hade ju inga kattleksaker så jag var tvungen att åka och handla lite... eller nåt.

Handen på hjärtat så snubblar jagredan över katternas leksaker överallt i lägenheten men det är så kul att se dem busa runt så jag vill att de ska ha en massa kul att leka med.


Laserpekaren används sparsamt för jag vill inte stressa upp katterna för mycket, den är kul i korta stunder.


Sen har jag öppnat de här och sett att det är inte så svårt att byta batterierna i dem, jag ska köpa nya batterier och kanske en liten skruvmejsel så det inte blir så billigt att byta. Det är illa nog att jag måste se var skruvarna sitter, det finns ingen anledning att ge sig på dem med en för stor skruvmejsel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...