söndag 4 december 2011

Kattutställning 111204 i Åkeredshallen del 3

Reklamen för Rexringen var så söt att jag var tvungen att föreviga den. Jodå, jag skulle mycket väl kunna tänka mig en liten devon också.



Tema Putte i blåbärsskogen. Matte var klädd som Putte och bar på en liten korg med blå kakor, jättefint matchat!



Det satt ingen katt i buren när jag var där men jag ville ha med buren ändå för den var så fin.



Maskad devon rex, hur söt som helst.



Inte bara silverbritter utan dessutom silverbrittbebisar! Rena rama Whiskasreklamen live och otroligt söta. Ge mig en sån också tack :)



Hur söt kan man bli?



Och hur maffig? Hur läcker som helst!



Jättenalle och brunmaskat funkar visst på alla raser. Han såg verkligen kramvänlig ut.



Fantastisk färg.



Ännu en utställare som valt att följa temat, här var det Star Wars tema och Darth Vader dominerade buren. Jag tror att det var de som vann för bästa bur på söndagen.



Snygg belysning och ännu snyggare katt.



Ännu en Puhbur.



Mycket maffig och läcker Ocicat.



Jag gillade inte lokalen men som alltid var det kul att se alla fina katter och det var extrakul att det fanns ett tema även om de flesta valt att inte följa det.

Perserkillen som var så charmig har omvänt mig och det fanns verkligen ingen ras på utställningen som jag inte skulle kunna tänka mig. Katter är underbara!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig utställning det verkade vara! Otroligt fina burskynken... och katter såklart! Speciellt persern...:)

    SvaraRadera
  2. Ja persern var verkligen helt underbar och jag hade så gärna velat bära omkring på honom en stund. Världens goaste nallebjörn <3

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...