lördag 21 juli 2018

Sigvard 8 månader

Tiden går så fort och nu har min lilla chalmerist hunnit bli 8 månader och vi har semester. Greta har blivit väldigt bra på att titta på kameran och följa direktiv, Sigvard däremot verkar tycka att det är en världslig sak...


Ibland växer katter ifrån sin skelögdhet men det tror jag tyvärr inte Sigvard kommer att göra, det har inte blivit bättre alls. När katterna jagar insekter ser man att han har svårt att hitta dem och han ser så förvånad ut över att Greta kan följa insekterna exakt medan han själv inte kan det. 


Sen var det det där med att titta på kameran, ska det verkligen vara nödvändigt?


För man ju rätt trött...


Sigvard "Jättetrött faktiskt..."


Mina sötgrisar, tänk vad tråkigt jag hade det utan er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...