lördag 2 september 2017

Tekla-Greta 17 veckor

Tekla-Greta växer så det knakar och det är dags att ta nya porträttbilder.


Hon blir 17 veckor imorgon.


Dags för familjeporträtt.
Gabriel "Jag är jättegärna med på bild, fota mig nu matte!"


Greta "Ser du mig matte? Får jag vippan då?"
Gabriel "Tror du att du kan photobomba mig? Det är ju jag som är modellen i den här familjen!"


Greta halkar på kanten, Gabriel kan ha haft något med det att göra...
Matte hjälper lilltjejen att sätta sig i hängmattan istället.


Gabriel "Pilutta dig Greta! Där ser du att det finns vissa (häng)mattor som en del ska hålla sig på!"


Greta "Vippan... jag vill ha vippan!"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...