måndag 4 september 2017

Bråkstakar

Greta mopsar upp sig och Gabriel blir irriterad och spänner blicken i henne. 


Brottning pågår.


Jag tycker det ser otäckt ut och sitter med hjärtat i halsen och tänker att det måste väl ändå se värre ut än vad det är? Och de låter ju inte, jag skulle väl höra Greta om han gjorde henne illa?


Gabriel bits i rumpan.


Lilla Greta backar inte, han ska veta att han lever!


Här fick jag nog och sa till varpå följande hände...


Gabriel "Får man inte ens brottas längre?"
Greta "Jag skulle precis smocka honom matte, varför stör du?"


Det var ju det där med att låta katterna bråka i fred ja, det är nog tur för dem att jag är på jobbet på dagarna så de får sköta sig själva för som den curligmatte vågar jag inte riktigt tro på att de inte slåss på riktigt trots att de varken har klorna ute eller låter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...