måndag 18 september 2017

Städdag

Jag har ledig måndag och eftersom den stationära datorn är nerlusad med virus är det dags att ominstallera den och så ska vi städa lägenheten. 

Greta tycker att muggen är urfjantig, hur ska man kunna stoppa i nosen och dricka te om det är ett lock i vägen? Lilla hjärtat, det är ju därför jag har köpt muggen, din mage tål inte mjölk. 


Vi samlade ihop katternas saker på sängen och *host, harkel* det har ju blivit en hel del saker ja...
Allt är inte med dessutom, vi har ju kartonghuset, kuberna, påglon och så alla klösmöblerna.
Ja, ja, katterna har ju kul med allt och det är det viktiga.


När jag tror att jag plockat upp allt å hittar lilla Greta en boll någonstans och den ska ju få på moppo!






Mitt hem skulle vara väldigt mycket snyggare utan alla kattleksaker men oj så tråkigt det vore att inte ha katt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...