lördag 2 september 2017

Leklördag

Den här veckan har det varit väldigt mycket långa dagar på jobbet och utgång efter det,  jag har kommit hem trött och inte orkat leka tillräckligt med småttingarna så nu när det är helg är det dags för en lekdag.

Man kunde tro att Greta redan blivit stor men det är hennes huvud och Gabriels svans som syns, tunnlarna är populära. 


En liten porträttbild mitt i leken.
Greta "Men matte kom igen och lek med vippan istället!"


Sötaste tjejen i världen!


Kuberna börjar bli skeva och om någon undrar varför så presenterar vi bildbevis 1 här:


Greta "Maken till uppnosig vippa, sätta sig på mitt tak?!"


Greta "Här kommer Superwoman!"


Vem ska hoppa först?


Gabriel tycker det är jättespännande att titta på när Greta leker och slänger sig in i leken emellanåt.


Hur söt får man bli?


Greta "Komsi, komsi vippan så ska jag döda dig!"


Nära skjuter ingen hare.


När jag såg att det inte är några hål i tunneln trodde jag först att de inte skulle tycka den var rolig men jo då, det är spännande att kunna se varandra men inte komma åt att slåss.


Greta "Nu ska jag ta mitt byte och gömma det så ingen hittar det!"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...