tisdag 16 augusti 2016

Operation storstädning fortsätter!


Man kan ju inte hoppa över katterna när man storstädar så igår kammade jag igenom hela Gabriel också, jag behlver inte göra det särskilt ofta för mina katter har ju ingen underull. Så här mycket lös päls fick jag bott nu när jag inte kammat honom på ett par månader, som f.d. perserägare måste jag säga att det är så otroligt skönt att slippa pälsvården.

Issy kardar jag en eller två gånger om ryggen om hon fäller men egentligen behöver jag inte ens göra det. Igår lossnade ingen päls från hene alls så det kom inte ens med på bild.


Paus i städningen och lillan kommer genast springande, man måste ju vara hos matte när hon sitter ner!


Kudden är tillbaka igen, vilken lycka! Katterna har ju faktiskt 23 timmar sömn som ska hinnas med och man kan ju inte sova var som helst.


Påglon har åkt tvättmaskin och står på tork i badrummet, vi får väl se hur lång tid det tar innan Gabriel trycker ihop den igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...