tisdag 16 augusti 2016

Fara å färde! Och jättespännande!


Någonting pågår i vardagsrummet, något jättespännande och säkert jättefarligt för det låter konstigt!
Följaktligen måste man ju vara med och kika vad matte gör... Fast på säkert avstånd då förstås... och så där listigt gömd så att ingen vet var man är!


Eftersom jag storstädar hemma och vaktade telefonen hela dagen igår passade jag på att tvätta fönstren också och nej, katterna fick naturligtvis inte vara med när fönstren var öppna men när jag tvättar insidan...


med den här. Jag fick den i present tidigare i somras och den har stått på köksbänken i ett par veckor, nu var det dags att testa den. Den var faktiskt väldigt smidig att använda, jag har nog aldrig tvättat fönstren så fort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...