tisdag 9 augusti 2016

Ljugarebänken


Issy brukar tugga på mina Flitiga Lisor och eftersom hon fortfarande har problem med sin allergi har jag slängt ut alla mina blommor på balkongen, vi får nog bli ett sånt där tråkigt hem utan växter.

Blomsterbänken i köket är alltså helt tom och jag funderar på att byta ut den mot ett skåp jag kan ha mina målarsaker i. I väntan på det la jag en pläd till katterna på bänken och det blev omedelbar succé.


Man får inte riktigt plats att ligga i hög men med lite god vilja kan man ligga kind mot kind.


Den vita väggen gör att jag kan ta bra bilden där också, fortsättning följer.


1 kommentar:

  1. Det är ju ett helt perfekt kattställe, målarböckerna kan bo någon annanstans!
    /A-L

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...