onsdag 22 augusti 2012

Otäcka kryp

Vi har fått en invasion av Pappa Långbenar och jag avskyr dem sedan barndomen. Härom kvällen knastrade det ovanför mitt huvud när jag satt och läste, jag fullkomligt flög ur sängen när jag såg vad som satt vid mitt öra.


Jag vet inte vad som är äckligast, att sova med Pappa Långbenar i rummet eller att lyssna på katterna som smaskar i sig dem. Uäck!

Det är nästan så jag önskar mig höst så vi blir av med alla kryp... Ja, ja. Katterna har ju kul i alla fall.

4 kommentarer:

  1. Min matte håller med du att LÅngbenar är bland det äckligaste som finns i krypväg = Uäck !

    SvaraRadera
  2. Men tack vare oss katter så har du dem inte så länge i alla fall! nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej precis, den insekt som tar sig in här lever inte länge :)

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...