fredag 31 augusti 2012

Issys lampa

Ibland glömmer jag vilka vanedjur katterna är och tabbar mig ordentligt, Issys lampa är ett utmärkt exempel på detta.

När vi ska sova har Issy sprungit och buffat och kliat kinderna på lampan och jag har inte tänkt så mycket på det. När läslampan i vardagsrummet gick sönder satte jag ut sänglampan där och Issy var väldigt missnöjd över detta, det var ju FEL!


Nu har jag äntligen köpt en ny lampa till vardagsrummet och Issy sitter och väntar på att jag ska lägga mig så hon kan buffa lampa samtidigt som jag klappar henne.

Ordningen är återställd och Issy har nog överseende över min dumhet, bara jag inte gör om det.

4 kommentarer:

  1. Det är ju VIKTIGT med saker på sin plats! Nosbuff

    SvaraRadera
  2. Åh, Izzy, äntligen är det BUFF-tajm igen! :) Kurr och burr.

    SvaraRadera
  3. Jamarns viktigt det där med att grejerna är på rätt plats :)

    SvaraRadera
  4. Tur dom små liven är så förstående. Tazz&Kram :-)

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...