Gabriel är visserligen inte lika rädd för snabeldraken som Issy och framför allt Lucas är men inte är han så förtjust i den som man kan tro när man ser de här bilderna.
Gabriel "I löv ju allra bästaste dammsugaren!"
"DU och jag draken, du och jag!"
Issy och Lucas är av förklarliga skäl inte med på bilderna, de hälsar att de inte vill förknippas med en sån hemsking.
hahaha, vi förstår dem! Snabeldrakeuschlingen skall INTE ha nå' gos!!
SvaraRaderanosbuff å gottisar
Maurice & Kajsa
Men eller hur? :)))
SvaraRaderaTror du har missuppfattat lite nu Gabriel ?!
SvaraRaderaDet är ju en smäll på snabeln som Snabeldraken ska ha och INTE gos !!!