torsdag 1 juli 2010

Nu börjar det närma sig...

jag har packat ner flera av katternas leksaker och ska ta med till nya lägenheten idag. Katterna har vant sig vid alla kartonger och verkar tro att vi ska bo här med huset fullt av lådor, det blir spännande att se hur de tar flytten. Jag kommer att ha gott om tid att vara hemma med dem så här i början och jag får tillbaka tryggheten att är någon av dem sjuk kan jag snabbt gå hem och kolla till dem på rasten.

Mitt telefonabonnemang försvinner idag och har jag otur så försvinner min nätuppkoppling med. Håll tummarna för att jag får ha tillgång till nätet ett tag till iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...