fredag 9 juli 2010

Mindre kul...

Först fick Gabriel diarré igår. Han är så duktig och bajsar bara på lådan men det fastnar ju bajs i hans långa päls och så sätter han sig överallt för att bli ren. I morse var det kladd igen och sen åt Issy mat, hoppade upp i klösträdet och spydde upp all maten rakt på min nya tapet... Jag fiskade snabbt upp Gabriel och Lucas som slogs om att få äta upp spyorna, torkade ren tapeten och försökte hålla koll på Issy samtidigt. Vilken jäkla morgon!
Tur att de är så söta för annars hade de varit billiga idag...

Tvättmaskinen är ju inte ens installerad så jag fick gå ner i tvättstugan och tvätta stolsöverdrag, lakan och naturligtvis lyckades Issy spy lite på täcket och Gabriel kladda lite bajs på lakanet...

Det är nog inte våran dag idag, jag ska försöka ta det lite lugnt i helgen och sitta mycket med mina små så de inte blir så stressade. Sen blir det inte en endaste liten godis på hela helgen heller, inte för dem iaf. Jag har skämt bort dem med smakbitar på min mat hela veckan och nu klarade visst inte deras magar mer.

2 kommentarer:

  1. GRATTIS du vann på kattforumet. Gissade rätt på antal kattungar:)
    Jag gissade också rätt:) men dom drog din lapp. Grattis!

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...