fredag 21 december 2018

Decembermys

Greta vill ha mattes uppmärksamhet och ser till att få den, tittar jag inte på henne när hon vill gosa så tar hon tassen och klappar på min kind och försöker vrida mitt huvud åt hennes håll. 


Sötaste lilla trollungen min!


Hon busar mycket också, Sigvard och Greta har verkligen jättekul när de röjer. Ibland ser det ut som om de verkligen bli arga på varandra men så hittar jag dem sovandes tätt tillsammans igen efter bara en liten stund. Det är verkligen fullt ös eller medvetslös som gäller ibland.


Den här bilden bara älskar jag, man ser knappt var den ena börjar och den andra slutar.


Min vackra Sigvard som inte alls har samma energi som Greta men som gärna tittar på när hon hittar på en massa bus.


Jag tyckte att jag kom på en kul idé, varför inte ha en ljusslinga på gardinstången? Fast Greta tyckte att slingan skulle göra sig mycket bättre på hennes favoritställe, under badkaret.
Behöver jag säga att jag gav upp rätt snabbt och gömde slingan i klädkammaren?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...