söndag 23 december 2018

Årets julklappar

Vad ger man småtroll som har allt? Lektid med matte naturligtvis.
Jag har lovat Greta och Sigvard att vi ska leka jättemycket nu när jag är ledig i två veckor.


Greta älskar fjädervippor!



De ska få gräs också, jag har planterat nytt som borde vara klart lagom till julafton. Lilla Greta sitter i badrummet och tittar längtansfullt upp på krukan där den står på handdukstorken.
Den måste stå där tills gräset vuxit sig lite längre för annars gräver hon ut jorden i sin iver.


Jag var på Liseberg och plockade leksaker ur gripklomaskinerna i veckan (jo jag har redan gett bort många vinster) så nya leksaker har de redan fått. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...