måndag 29 januari 2018

Än är det fart på gubben

Gabriel sitter gärna och tittar på när Greta busar.


Greta "Åh jösses, jag tar den, jag tar den, jag tar den!!!"
Gabriel tittar intresserat på men rör sig knappt samtidigt som Greta studsar fram och tillbaka och vevar med tassarna.


Ett bedrägligt lugn (och visst är de otroligt vackra? Världens finaste! Här ser man dessutom att båda har precis samma mönster i olika färg.)


Greta "Oj, oj, oj! Om man bara vill så!"


Vifta, vifta! Veva, veva!


Greta "Jag tog den nästan, såg du Gabriel? Jag tog den nästan!"
Gabriel sitter helt stilla...


för att i nästa sekund slänga sig och jaga vippan. Än är det fart i gubben!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...