onsdag 18 december 2013

Amaryllisar

Min illusion var att jag kanske skulle kunna använda mina amaryllisar som rekvisita på lite julbilder. De slår ut lite för tidigt i år men samtidigt är det ju vackert med alla stora blommor samtidigt.


Katterna biter inte på blommorna men använder dem gärna till att buffa på så ställningen är tänkt att skydda miniamaryllisen från att knäckas.

Gabriel "Åh ställningen lockar mig så, den ser så himla bitvänlig ut. Den här gången kanske jag får lov att bita lite på den?"


"Mysigt!"


Han får naturligtvis inte bita på den och får man inte ens bita på rekvisitan så vill man inte vara med längre...


Vårt köksfönster.


Jag får nog använda den här sortens katter om jag ska fota blommorna utan att de knäcks i fortsättningen.


4 kommentarer:

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...