söndag 18 september 2011

Men, går det att äta?

Varenda gång jag har varit och handlat måste trion vara med och undersöka påsarnas innehåll, förhoppningen är naturligtvis alltid att jag ska ha köpt med mig något som går att äta.

Alla tre unisont "Sniff, sniff... Åh så spännande, något luktar alldeles otroligt gott. Det bara måste vara kattmat."



Pojkarna "Hmm,, luktar onekligen intressant men inte går den väl att äta?"



Gabriel konstaterar att tyvärr, pennan går inte heller att äta...



Issy sniffar länge och väl, pennan luktar annorlunda men nej, det går nog inte att äta den. Matte köper så konstiga saker ibland.



Nu jamar Lucas uppfodrande, han måste ju också få kontrollera den där nya saken.



Lucas har hittat kattmaten och försöker genast paxa den men det tillåter inte matte för det där går att äta och det är definitivt INTE kattmat.

5 kommentarer:

  1. Sticka näsan i alla påsar, det är ju något som är varje katts skyldighet. =)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Så snat så! :-)

    Kram från Malmö

    SvaraRadera
  3. Det där känner jag igen = en massa kassar utan något kattgodis eller nya kattleksaker i :(

    P.S jag har en liten bloggaward till er på min blogg :)

    SvaraRadera
  4. Jag känner igen det där! Nosa på allT!
    Nu är det en månad tills jag ska få min nya lille röding Totto som han ska heta, börjar dock fundera...
    Jag får såna blickar av att jag ööövergiver dem när jag går till jobbet,blir det lättare att lämna tre än två, man kan ju hoppas :-D
    Vänliga hälsningar
    Anna/Stiiina

    SvaraRadera
  5. ja det där känner man ju igen... trio här hemma menar bestämt att allt vi köper egentligen är till dem... ;)

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...