onsdag 1 september 2010

Sjukskriven

Jag var sjukskriven ett par dar och trion gjorde sitt bästa för att hålla mig sällskap.



Det är inte lätt att få plats med boken när trion ska ligga hög på mig.






Vilken lycka, Lucas får undersöka kylskåpet!



"Vi vill också titta!"



*Hej, hej!"



Soda Stream-flaskan är farlig tycker trion som inte ens vågar sitta kvar i samma rum när jag ska kolsyra vattnet.



"Jag ska bara lukta lite..."



"Jag med..."



Nu är det slut på sjukskrivningen så katterna får ha soffan för sig själv när jag är på jobbet. Tur för oss alla fyra kanske, det finns ju gränser för hur mycket glass man kan smälla i sig utan att rulla fram.

2 kommentarer:

  1. Läbbigt! Finns det flera olika sorters pysmonster? Vi gillar inte kaffebryggaren som ställs fram när gammmeelmatte och gammelhusse kommer på besök. Den pyser och gurglar också så man nästan kryper ur pälsen. Er matte borde kanske satsa mer på glass. Den låter inte lika illa... :) Kurr och burr.

    SvaraRadera
  2. :) Trion hälsar att det är allt tur att matte dricker snabbkaffe, den där bryggaren låter väldigt hemsk.

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...