tisdag 21 september 2010

Issy fräser ifrån

Nåde den som försöker ta Issys godis...

5 kommentarer:

  1. Underbart! Älskar deras små röster.
    Tack för din kommentar!
    Hur tycker du det är med tre katter istället för två?
    Hade du två först och i så fall hur tog de andra emot den nye?
    Jag är så sugen på en till!
    varma hälsningar!

    SvaraRadera
  2. Jag skaffade min flock inom loppet av en vecka, Gabriel kom först och Issy och Lucas en vecka senare så jag har aldrig haft bara två katter av den här rasen. De var ju små när jag satte ihop dem så det tog ungefär fyra dygn innan Gabriel var helt accepterad av de andra och flocken var komplett.

    Alla tre är väldigt olika i sätt och temperament men passar samtidigt jättebra tillsammans, de matchar varann och trivs jättebra som flock.

    Jag trivs inte i den här lägenheten, grannarna stör något enormt och jag försöker flytta härifrån men det är inte det lättaste. Hittar jag en lägenhet i lagom storlek som jag har råd med så kanske jag skaffar en fjärde liten katt.

    Det är så mysigt att ha en liten flock och trion älskar att knö ihop sig och sova i hög :)

    SvaraRadera
  3. Låter härligt!
    Jag bor just nu i en trea så det skulle nog funka.
    Men jag vantrivs i lgh, hoppas jag finner ett hus inte allt för långt in i framtiden :-)

    SvaraRadera
  4. Jag igen :-]
    Din klösmöbel ser fin ut, det finns ju så många fula i affärena!
    Jag har en banan leaf möbel, vad heter din och vart kommer den ifrån?
    Har du nån bild på hela den här på din blogg?:-)
    /Anna(stiiina)

    SvaraRadera
  5. Det är en Hubert från Kattens no1 som jag har köpt till extra delar till. Jag köpte den när jag hade en gammal katt som ofta sov djupt och ramlade ner så jag köpte en låg modell till honom, när jag skaffade trion köpte jag till extra delar så de får klättra lite.

    Tanken är att jag ska köpa en golv-till-tak möbel till trion och då blir det en Kattens no1 igen, jag gillar både utseendet och att man kan köpa till extra delar och katterna älskar verkligen hängmattan i trädet.

    Jag vet inte om det finns någon helbild på trädet på bloggen, kan fixa det nån dag om jag bara kommer ihåg det :)

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...