tisdag 28 september 2010

Gammal och grå...

har matte blivit. Visst är det brillor jag pratar om, ögonen hänger inte med nu när jag har börjat plugga så jag har varit hos optikern och beställt glasögon. Leveranstiden är på två veckor så för tillfället har jag ett par såna där billiga saker man kan köpa på Bokus och katterna är helt fascinerade av dem.

Gabriel vägrar att prova dem, Issy tycker det är småspännande och Lucas är helt fascinerad. Han kommer smygandes på ryggstödet på soffan och så sniffar han i ögonvrån på mig eller så sätter han sig på min mage och bara stirrar. När han får prova dem sitter han trollbunden och kisar genom glasen.

"Visst blev jag snygg?"



(Ni missar väl inte Lucas lååånga smala rumpa på bilden? Visst är det Issy som har gömt sig där :P )



"Släpp mig, det här är inte alls kul... Jag får ju inte ens nåt att äta som tack för att jag står ut med dina dumheter!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...