söndag 3 juni 2018

Sigvard Silkestass

Ända sedan Gabriel försvann har Sigvard börjat vräka ut sig på rygg och sträcka ut sig över hela stolen, hela soffan eller hela sängen. Ibland ser han inte klok ut och jag sitter och småfnissar åt honom min lilla Silkestass.

Sigvard "Du skrattar väl inte åt mig matte?"


Det är 30 grader varmt och Sigvard kan konsten att slappa ordentligt...


Det här verkar vara favoritposen på rygg med ena tassen på magen, visst påminner han om Al Bundy när han satt i soffan med handen innanför byxlinningen.


Det är gott att vara nära matte.


Återigen, lilla silkestassen på magen.


Sigvard är allt rätt nöjd med värmen.


Sa jag att han gillar att ha tassen på magen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...