söndag 21 augusti 2016

Lycka är att slippa ha tratt


Idag är det första dagen på 14 dagar som Issy slipper ha tratt på huvudet och som hon njuter! 

Tyvärr åker den på igen inatt när vi ska sova och imorgon när jag är på jobbet, hon står på en medicin som hon med stor sannolikhet inte tål men OM hon tål den kan den hjälpa hennes lever så vi måste ge henne chansen att testa.

Från och med imorgon sänks kortisondosen och då är det möjligt att hon får klåda igen så än är trattens tid inte förbi men vi håller tummarna för att hon tål medicinen.


Det är så skönt att kunna lägga tassarna på nosen när man ska sova, tratten har ju varit i vägen så länge.


Ännu mera mys, nu med älskade brorsan. 


Vi tittade på damfotbollen och hejade på Sverige i fredags kväll.


Gabriel struntade i matchen och jagade Pappa Långbenar istället.


Intet är som väntans tider... Komsi, komsi alla små insekter så ska farbror Gabriel äta upp er!


Jag handlade lite på rean i helgen också...


Vi kan ju inte ha några krukväxter längre pga lillans allergi så jag köpte en hjort till köksfönstret...


och två hästhuvuden till vardagsrummet. Vad gör man inte för en allergisk liten katt?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...