måndag 15 augusti 2016

Brottsplats Högsbo


Två väldigt eländiga små katter undrar vad sjutton matte håller på med?! 

Gabriel "Varför tog du kudden matte?"
Issy "Den var världens bästa kudde och den var bara min!"


Bevismaterial A.
Kvalstren ska bort så all textil ska i maskinen på 60 grader. Som tur var fick jag hela tvättstugan för detta är bara en bråkdel av alla kuddar, kuddöverdrag och filtar vi har för att inte tala om bäddmadrassen och täcket som går i maskinen.

Det är bara att inse att vill jag inte flytta in i tvättstugan får jag drastiskt dra ner på antalet filtar och kuddar jag har framme.


Issy "Det här är fel matte! Allt ska ju vara som det alltid har varit och ingenting ska någonsin ändras på! Var är min kudde?"


Tänk om lillan förstod hur mycket jobb jag lägger ner för hennes skull :) Fast som en vän redan konstaterat, prinsessor behöver inte bry sig om sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...