torsdag 28 juli 2016

Soffhäng


Jag blev tvungen att köpa ny soffklädsel i våras och då fanns bara två färger att välja på, cerise och turkos. Jag valde cerise och bortsett från att färgen är alldeles för stark så syns vartenda katthår direkt och det ser aldrig städat ut här hemma. Nu fanns klädseln plötsligt i grått så ut med det här åbäket...


och soffan är som av ett trollslag istället grå (som den faktiskt var när jag köpte den). 


Vad tycker trollen då? Det är ju faktiskt mer deras soffa än min, jag tillbringar inte hälften så mycket tid där som de gör.


Gabriel är nöjd om matte är nöjd och Issy hälsar att så länge hennes kudde ligger där den ska är allt bra för ingenting ska ju ändras här hemma enligt henne. 


Den som kom på att man kan sälja utbytesklädslar till soffor borde förresten få någon sorts pris, som kattägare är det guld värt att kunna få "en ny soffa" för 500 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...