torsdag 14 juni 2012

Favoritleksaker

Gabriel precis innan han voltar baklänges för att försöka fånga grunkan som jag har kastat.



Vild galopp tillbaka till soffan, Gabriel älskar att apportera.



Issy brukar inte bry sig om Gabriels leksaker men just idag vill hon också vara med och titta, han tycker det är jättespännande att hon också vill vara med.



Issy "Bita, bita..."



Det här tillhör Gabriels favoritlekar, jag flyttar grunkar fram och tillbaka och förr eller senare kastar jag iväg den...



Gabriel "Spänningen är oliiiidlig!"



Lucas apporterar också ibland men helst vill han att jag ska hålla i vippan och han jaga den.



Gabriel gillar också vippan och kommer och ger mig den när han vill leka.



8 kommentarer:

  1. Blir så glad när du har skrivit ett nytt inlägg! Jag tröttnar aldrig på dina kissekorvar :)

    SvaraRadera
  2. Trion är så mysig!!! Och rolig!!! Och du är fenomenalt duktig på att fånga dem på bild också!
    pussåkram
    lillie

    SvaraRadera
  3. Ja det är aldrig en lugn stund! Vad är Grunkan för något? Majken e galen i piprensare som man snurrar till en 8 :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. De heter inte grunkor, det är jag som kallar dem det. Trion fick dem i present av en tjej som är uppfödare och Gabriel bara älskar att bära omkring på dem och att apportera dem.

      Majken skulle säkert gilla dem också. Ska se om jag kan plocka fram en bild på förpackningen till dig.

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...