tisdag 14 februari 2012

Animail.se

Foderbilen har bytt namn till animail och när man beställer från dem får man hem varorna i en alldeles fantastiskt fin LÅDA!

Lådälskaren Gabriel kunda knappt vänta på att jag skulle tömma lådan så han fick sitta i den.
Gabriel "Vad fin den är matte den här behåller vi eller hur?!"



Gabriel "Du ska ju inte titta uppifrån, när jag gömt mig i lådan är det ju ingen som vet var jag är... Du ser ju inte mig nu ju!"



Fick Gabriel bestämma skulle lådan stå i vardagsrummet så han kunde sitta där och smyga men där går min gräns, nog för att designen på lådan är fin men den får allt stå i hallen tills han eller jag tröttnar på den.

3 kommentarer:

  1. Åh, papplådor!! Beata blir precis likadan som Gabriel när det kommer in en sådan innanför dörrarna här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Se där ja, en lådälskare till :) Jag brukar låta favoritlådor stå någonstans i ett par dagar men det är ju inte sådär överdrivet snyggt så till sist åker de alltid ut. Tur det kommer nya leveranser ibland :)

      Radera
    2. Haha, ja det får man göra, man har inte hjärta att slänga ut kartongen med en gång, när de är så lyckliga med dom! Men vackra är de inte, det håller jag med om ;)

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...