torsdag 12 januari 2012

Skolan har börjat igen...

och när man har läxor så måste man äta också och då får man publik.



Gabriel "Vad ska man göra för att få en sån där? Du vet ju att jag älskar pommes matte och oj vad mycket läxor jag har hjälpt dig med, jag bara måste ju få en jag också väl?!"



Gabriel spinner så det dånar och hela nosen vibrerar på honom, han är en riktig gottegris.



Lucas låg och sov i vardagsrummet men max 5 sekunder efter att Gabriel fått sin pommes kommer han flygande ut i köket.

Lucas "Äter ni mat?!"



Siameshög! Vår hängmatta börjar luta så jag funderar på att köpa ett nytt klösträd till katterna, det finns visst träd med 10 cm större hängmattor och även om trion gillar att knö ihop sig så kanske de större håller lite bättre för tyngden också.

3 kommentarer:

  1. Vem kan egentligen motstå den där goda maten? Mums!

    SvaraRadera
  2. Ytterligare något att lägga till "konstiga matlistan"... pommes! Ja, ska jag säga förresten, de där hemma kan få för sig att äta både ostbollar, ärtsoppa med senap och vitlökskebab... =)

    SvaraRadera
  3. Ärtsoppa låter ju inte alls som kattmat :) Vilka knasbollar (fast mina skulle säkert klämma ner det de också).

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...