tisdag 8 december 2020

Kramgoa småtroll

Greta och Sigvard tycker verkligen om varandra jättemycket. 


Han sover och hon tittar på tv.



Sigvard ser sällan på tv, jag tror att hans skelning gör att han inte riktigt ser bilden på samma sätt som hon gör. 


  

Nyklippta klor och Greta vill sitta kvar i mitt knä, så mysigt att bli ompysslad. 



Sigvard "Glöm inte bort mig matte, säg att jag är finaste killen i världen!"



Adventsstjärnan på plats och trollen är sömniga. 



Om det finns en sak som Greta älskar så är det att bli klappad på magen, hon slänger sig ner i min famn och lappar till mig med tassen om jag inte lyder :) 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...