måndag 21 december 2020

Julklappar till småtrollen

Jag har köpt julklappar till trollen på nätet. Den här sängen älskar precis alla katter som har fått en, jo då det har jag sett på otaliga bilder på internet så naturligtvis måste trollen få en... 

Fast de tycker naturligtvis inte alls om den och går omvägar när de ser den. Så typiskt. 
Jag fortsätter flytta på den och försöka få dem intresserade. 

Bättre lycka med den här sängen som kom igår. Vi fick den som bonus för att vi köpt mycket kattmat under året och jag trodde inte att katterna skulle gilla den eftersom den är väldigt liten men Greta använder den gärna. 

Hon hoppade in i den direkt när jag ställde fram den, här har hon precis fått den. 


Sigvard ville också kika men jag tror inte han kommer att använda den, det blir nog alldeles för trångt 


Vilken tur att man kan köpa så mycket online och få det hemlevererat till dörren i dessa tider. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...