söndag 22 april 2018

Rekordfällning

Jag hajade till när jag såg de senaste korten på Gabriel, han såg gå tufsig ut. Jag behöver ju nästan aldrig kamma honom men ibland fäller till och med han.

Jag tog fram mirakelkammen och oj så mycket päls jag fick loss, det här måste vara ett rekord.


Gabriel blev lika imponerad som jag över hur pälsen aldrig slutade lossna.


Gabreil "Mmm, det luktar så gott!"


När jag hade perser var det här inte mycket päls men från Gabriel är det sjukt mycket päls. Lägenheten har definitivt varit kallare i vinter, det är nog därför han fick så tjock päls i år. Ett tag funderade jag ju till och med på att skaffa ett elektriskt element och jag fick tejpa över ventilerna. 


En nytrimmad kille njuter av att vara av med pälsen.


Visst blev han snygg?! Min vackra balifjant.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...