onsdag 25 maj 2016

Vaccination

Gabriel "Jämmer och elände... Inspärrad fast man är oskyldig till precis allting..."
Issy "Jag gör mig riktigt liten och osynlig så kanske de inte rör mig..."







Issy "Se mig inte nu snälla... Fast se mig matte och hör att jag är missnöjd, hör att jag vill åka hem till min soffa och mina klösträd.... Vill INTE vara här!"






Gabriel "Ingen bär mig, ingen pussar mig, ingen klappar mig. Jag liiider och tänker inte göra det i tystnad bara så ni vet!"


Så illa var det väl ändå inte Gabriel? En spruta, lite hälsokoll och så in i buren igen.


Fast då vet ju Gabriel att vi ska åka bilen igen och det är nog det värsta man kan utsättas för.

1 kommentar:

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...