fredag 10 juni 2011

På andra sidan datorn 2

Det blir rätt varmt med två katter på benen.



Issy på sin favoritplats, under min vänstra arm så hon har koll på allt och kan bli klappad på magen.



Visst smälter hon in bra trots konkurrens av både dator och bok?



Lucas ligger med huvudet på laptopbrickan så han får varmluften mitt i nyllet.



Lucas "Gäsp! Vänligen fäll upp locket igen innan jag fryser..."



En lite annorlunda stil men Lucas intygar att det är ruskigt bekvämt.



Lillan vinner nog priset för konstigaste sovställning idag, rumpan upp och huvudet på väg mot golvet och ändå vaknar hon inte.

7 kommentarer:

  1. Du slipper värma vetekuddar i micron. Du har ju dom bästa levande "värmekuddarna" man kan hitta! :-) / Anne.

    SvaraRadera
  2. Så sant som det är sagt :)

    SvaraRadera
  3. NÄRA och i konstiga positioner det är bästa placeringen hälsar Lappis... :)
    Varmt och mysigt!

    SvaraRadera
  4. Så mysigt!
    Jag är på G med en tredje Oriental, nu med två har jag en kattlåda. Behöver jag skaffa en till kattlåda tror du(Jag har peeweelåda)?

    Vänliga hälsningar Anna

    SvaraRadera
  5. Jag har knappt använt pellets alls så jag vet inte riktigt hur det fungerar men jag har två stora lådor med Everclean-sand i och jag tycker det räcker bra, vi behöver ingen tredje låda men hade jag haft dubbelt så stort här hemma hade jag kanske skaffat en bara för att.

    Skaffar jag en fjärde katt skulle det nog behövas en låda till men inte i nuläget. Jag gör rent minst en gång om dagen men har hoppat över det någon enstaka gång när jag har varit riktigt sjuk och det har inte varit något problem.

    SvaraRadera
  6. @ida, det låter som om Lappis är en liten plåsterkatt hon också :)

    SvaraRadera
  7. Okej tack för svar!
    Jag hade också everclean innan, men jag tyckte det blev sand överallt och så jedra tungt att bära hem. Peewee kan man slänga poopet' i toaletten och det luktar lite lite som everclean:-)

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...