lördag 5 juni 2010

Mörkerlek

Nu när det är varmt sover trion hela dagen och vaknar inte förrän det blir svalt på natten. Min kamera är inte gjord för att ta bilder i mörker men med hjälp av photoshop kan man iaf se katterna till slut.

Issy smyger på vippan.



Gabriel sitter som oftast på den som har vippan så slipper han springa så långt den lilla latmasken <3



Det gäller att invänta rätt tillfälle så vippan inte vet att man ska slå till...



Gömmer man sig väl så har den inte en aning om att man är där...



Gabriel ser ut att ha sålt smöret och tappat pengarna.




Issy har tappat aptiten i värmen och äter knappt hälften av vad hon brukar göra. Jag ska köpa hem lite extra gott till henne imorgon och se om jag kan få fart på aptiten igen.



Lucas var också med men han syns inte på bilderna, det är inte lätt att fota honom i solsken ens och i mörkret är det helt omöjligt med min kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...